Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

piątek, 12 kwietnia 2024

Kolejny powrót


Minął ponad rok od ostatniej publikacji i przede wszystkim chcę z całego serca przeprosić za tę długą przerwę od ostatniego wpisu na moim blogu. Proszę, uwierzcie mi, że nie zapomniałem o was ani o tym miejscu.

Ostatnio życie przytłoczyło mnie lawiną obowiązków i wyzwań, które kompletnie zajęły moją uwagę. Wracam jednak do Was z moimi najskrytszymi fantazjami i opowieściami, które mam nadzieję rozgrzeją wasze zmysły i pobudzą wyobraźnię.

Dziękuję wam za cierpliwość i za to, że nadal jesteście ze mną pomimo mojej nieobecności. 
Mam nadzieję, że opowieści i moje przemyślenia będą warte waszego oczekiwania.

Z miłością💗

kutas


2 komentarze:

  1. To bardzo miłe! Zważywszy, że większość blogów gejowskich umiera śmiercią zniechęcenia i zapomnienia. A chętnych do czytania tego rodzaju opowiadań, nie brakuje. Pozostaje mieć nadzieję, że kolejne historie będą nie gorsze, od poprzednich! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za komentarz. Mam nadzieję, że nie zawiodę. Właśnie wleciał nowy tekst więc liczę na komentarz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń