Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

poniedziałek, 19 września 2022

Nasza Tajemnica

Nawiązując nieco do poprzedniego posta naszła mnie myśl, którą postanowiłem urzeczywistnić poprzez poniższy wpis ☺Wyobraźnia u mnie jak wiecie jest w całkiem dobrej kondycji.
----------------

Twoja frustracja sięgała zenitu, kiedy przeglądałeś kolejne profile na portalach randkowych dla gejów.
Szukałeś kogoś, z kim stworzysz wymarzony układ i będziesz bezwstydnie spełniał swoje erotyczne fantazje. Wśród tysięcy bardziej lub mniej pociągających facetów ciężko było znaleźć kogoś spoza tzw. środowiska. Chciałeś młodego faceta, który tak jak Ty czasami chciałby skręcić ze swojej prostej, wytyczonej drogi gdzieś na ustronne pobocze. Bez konsekwencji. W myśl Twojej zasadzie "to tylko seks".
Kochasz kobiety, ale na samą myśl o męskim przystojniaku Twoja obrączka zaczyna uwierać...
Uważasz, że ​​to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe?
Może właśnie znalazłeś kogoś odpowiedniego i teraz jest ten wymarzony moment...
Chodź do mnie mały zagubiony zwierzaczku.
Pozwól mi całować Twoją słodką buzię. Jesteś czerwony jak rozpalony węgiel... Kochanie, tyle czasu czekałeś na to, by zatopić się w seksownym męskim tyłku. Trzymasz dla mnie swoją spermę? Kochanie... Wiem, że się wahasz. To normalne. Ten moment jednak nadszedł .Spojrzysz mi w oczy i powiesz, że nie chcesz spuścić się w moim ciasnym, głodnym i gorącym tyłku? .Nie wycofasz się, prawda? To jest silniejsze od Ciebie. Zapomnij o swojej kobiecie. Zapomnij o niej.
Połóż się wygodnie i patrz...
Stoję tutaj dla Ciebie. Tylko Ty i ja. Nasz sekret na wieki.
Krew gotuje się w żyłach. Czujesz to ukłucie gdzieś w środku? To uczucie nie pozwoli ci się wycofać.
Dam Ci najlepszy orgazm jakiego jeszcze nigdy nie doświadczyłeś. Siadam na Tobie tyłem. Tak, abyś dobrze widział moje głodne pośladki.
Czyń swoją powinność Kochanie.
Masz w kieszeni prezerwatywy. Przygotowałeś się. Wiedziałeś w głębi duszy, że dziś zabiorę co swoje...
Widzisz jak ocieram swoim tyłkiem Twojego penisa, Twoje jaja. Czekam na Twój ruch.
Moja ciasna dziurka kompletnie popieprzyła Ci w głowie. Przystawiasz do niej swojego kutasa...
Pocierasz nim wejście. Jeszcze nigdy nie byłeś tak podniecony. Zakazany owoc w zasięgu ręki, prawda?
Instynkt podpowiada Ci, że chcesz zerżnąć mnie bez gumy...
Wpadłeś w pułapkę swojej nienasyconej żądzy. Łapiesz jedną ręką moje biodra i jednocześnie drugą wciskasz się we mnie. Powoli nabijasz mnie na siebie. 
Twój nagi kutas tonie w oceanie rozkoszy. Czujesz jak zaciskam swoje mięśnie na całej jego długości. Widok Twojego kutasa, który całkowicie znika we mnie kiedy Cię ujeżdżam przytłacza całkowicie Twój rozsądek.
Wiem, że lubisz patrzeć z tej perspektywy.



Sposób, w jaki mnie rozciągasz wysyła mnie na krawędź.
Zaraz wybuchniesz, prawda?
Jęczysz tak słodko...
Jesteś tak blisko, prawda?
Daj mi swoją spermę.
Dojdź we mnie.
Zasiej we mnie ziarno swojego DNA.
Ten moment nadchodzi. Spina całe Twoje ciało i umysł.
Teraz wiesz, że to nie był Twój jedyny raz. To początek naszej słodkiej, dyskretnej przygody.

Kochani! pamiętajcie o prezerwatywach! Bądźcie ostrożni i w prawdziwym życiu zabezpieczajcie się oraz dbajcie o zdrowie!

2 komentarze:

  1. Jak dobrze, że wróciłeś do pisania tutaj. Mega opowiadanie, sam jako hetero?/bi?/pan? marzę o takiej męskiej przygodzie 😈

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło to słyszeć! Dla takich komentarzy warto pisać :) Dziękuję - już niebawem kolejny tekst.

    OdpowiedzUsuń