Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

środa, 14 września 2022

"Jestem trochę tu i trochę tam" - List od Czytelnika

Nie myślcie, że odłożyłem w kąt prowadzenie tego bloga. Wręcz przeciwnie - bardzo chcę go rozwijać.
Jednak życie powoduje, że brak mi po prostu czasu, a żeby tutaj znalazła się ciekawa i (lub) wartościowa treść trzeba się przyłożyć 😉 
Nagrodą są Wasze miłe i ciekawe komentarze oraz wiadomości.
Chciałem podzielić się z Wami fragmentami maila, który dostałem kilka dni temu od Czytelnika.
Mam Jego zgodę więc udostępniam poniżej. Co sądzicie ? Jest wielu w podobnej sytuacji?

"Cześć
niedawno trafiłem na twoją stronkę kiedy szukałem różnych "tematycznych" treści. (...)
To co znalazłem tutaj oderwało mnie kompletnie od rzeczywistości. Tekst za tekstem wertowałem jak szalony
i pomyślałem, że totalnie utożsamiam się tutaj ze wszystkim co piszesz i zamieszczasz.
Jestem facetem po trzydziestce. Mam stabilne życie. Dom, żona i tak dalej. (...)
Zawsze jarałem się chłopakami. Już w gimnazjum na W-Fie sięgałem wzrokiem na kolegów przebierających się 
po zajęciach. Ich spocone tyłki, wypukłości w majtkach, skarpety śniły mi się po nocach.
(...) ale przyszedł czas, że chciałem założyć rodzinę i to spełniłem. Jest mi dobrze i czuję się spełniony.
Jednak od zawsze czegoś mi brakuje. Chciałbym poznać kumpla, który ma podobne rozkminy co ja.
Napewno w grę wchodziła by też relacja intymna. Bo to jest głównym moim celem.
Nie jestem gejem ani nie czuję się bi bo z facetem życia wspólnego nie widzę. Jestem trochę tu i trochę tam.
Może rozumiesz co mam na myśli, bo czytając twoje teksty bardzo widzę w nich siebie.
Jestem przekonany, że cała masa facetów ma tak samo jak my. Żona, domek, dzieci, a jednak czegoś brakuje.
(...) chciałbym móc pieścić i całować mężczyznę. Oczywiście przystojniaka :) Oddać się mu ale przede wszystkim
poczuć jak to jest wejść w innego samca. Szczytować w nim i smakować jego ciało. (...)
Rzadko publikujesz nowe treści a szkoda, bo każdy post nakręca niesamowicie. (...)"



1 komentarz:

  1. Nie wydaje mi się żeby sprowadzało się to tylko do "wspólnego życia z facetem" (lub kobietą). Może to mieć też wyłącznie aspekt seksualny, ogólnie seksualność człowieka to nie tylko 3 opcje tj hetero, bi i homo, to nie jest zero-jedynkowe, są też opcje pośrednie.

    OdpowiedzUsuń