Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

poniedziałek, 13 września 2021

Panie Młody...

Panie Młody, podnieca mnie Twój stan.
Zaraz dostaniesz coś czego zawsze Ci brakowało.
Weźmiesz to sobie sam - bez przymusu.
To wszystko zależy tylko od Ciebie.
Wbrew Twoim decyzjom nie możesz inaczej.
Oszukiwałeś swoje ciało,
ale ono dłużej tego nie zniesie.
To silniejsze od Ciebie - wiesz o tym.
Przystojniaku, widzę jak na mnie patrzysz.
Nie bez powodu szukałeś.
Znalazłeś więc mnie.
Nie powstrzymasz już ognia, który pali Cię od środka.
Przyszedłeś za mną do domu.
Mój Boże! Twoje ciało płonie.
Puszczam do Ciebie diabelskie spojrzenie.
Moje ciało przybiera pozycję, która działa jak magnes.
Młody kochanku wszedłeś tu, a stąd nie ma odwrotu.
Twoje usta są takie słodkie i niewinne.
Widzę jak Twój instrument jest coraz większy.
Nie ma sensu ukrywać, że to Cię cholernie nakręca.
Gorący chłopcze, oddychasz tak szybko...
Zaraz sprawię, że moje usta Cię uspokoją.
Twoje ręce wędrują po moim torsie.
Pozwól, że zdejmę koszulę byś mógł dotknąć mojej skóry.
Młody mężu, zwiększasz temperaturę.
Twoja twarz sprawia, że upadam na kolana.
Pozwól, że zrobię resztę.
Twój kutas jest twardy jak cegła.
Piękny młodzieńcze, trzęsiesz się i drżysz...
Wiesz, że dziś jest dzień, w którym kradnę Twoją wierność.
Nie ma znaczenia, że masz obrączkę.
Te słodkie kropelki, które zaczynają wyciekać z Twojego kutasa Cię zdradzają.
Ogierze, nie powstrzymasz się
Moje usta posiadają teraz Twój największy skarb.
Śmiało oprzyj głowę o ścianę
a moje drżące ręce ściągają całkowicie Twoje spodnie.
Młody przystojniaku zaczynasz kręcić głową
Twój umysł również wiruje.
Ale to dopiero początek.
Chodźmy do mojego łóżka, pokażę Ci znacznie więcej.
W Twoich oczach widzę ogień, 
kiedy patrzysz jak kładę się przed Tobą.
Przystaw swojego twardego kutasa blisko mojej dziurki.
Nic Cię już nie powstrzyma, sam tego chciałeś.
Napalony chłopcze, przyciśnij swe mokre ciało do mnie.
Trzymaj mnie mocno, Twoja nagość mnie zmiażdży.
Sprawiasz, że jestem na krawędzi
i wiesz, że nie mogłeś postąpić inaczej.
Przyspieszasz ruchy i mkniesz do mety.
Sprawiasz, że moje ciało pod Tobą drży 
To będzie chwila, której nigdy nie zapomnisz. Przygotuj się na strzał.
Moje wnętrzności zalewa strumień nasienia, który powinien zalać ją...
Cudzy mężu, wysyłasz moje ciało w kosmos.
Twój pulsujący kutas nie może przestać się spuszczać.
Trzymasz mnie mocno, delektując się rozkoszą.
Moja dziura trzyma Cię w piekielnym uścisku.
Wymarzony kochanku, odbierz telefon.
Podnieca mnie kiedy rozmawiasz z nią będąc we mnie.
"Delegacja" z dala od domu jest wyczerpująca.
Zapewnij ją, że miałeś ciężki i idziesz właśnie spać.
Młody reproduktorze, nie myśl, że to koniec
Jest tyle brzydkich rzeczy, które chcę, żebyś zrobił
Myślałeś, że to jedyna rzecz?
Noc jest jeszcze młoda, tak jak my.
Weź mojego kutasa w swoje piękne usta.
Zawsze chciałeś poczuć jego smak.
Poczuj jak dla Ciebie pulsuje.
To nasza męska tajemnica.
Nasze spotkanie zmieniło wszystko.
Kochasz Ją, ale wiesz, że Twoja natura wygrywa.
Nigdy nie zapomnisz tej nocy.
Nigdy nie zapomnisz swojego kochanka.

1 komentarz: