Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

niedziela, 29 listopada 2020

Zatop się w tej ekstazie


Przywiąż do mnie swojego słupa jak łódź do doku. Dotykaj moich jąder, gdy pieszczę Twoje wargi. Wepchnij mi w usta skarpetkę, bym nie był zbyt głośny w swojej ekstazie. Rozprowadź całą swoją miłość po moim ciele. 
To sprawia, że ​​się trzęsę. Pragnę więcej Twojego fiuta. 
Wszystko we mnie wrze... 
Daj mi go, gdy otworzę usta.
Mój tyłek jest jak dzieło sztuki. Mógłbyś patrzeć na niego godzinami. 
Chciałbyś zanurzyć język między pośladkami.
Uderz we mnie! Wepchnij go !
Zrób to! Rób tak mocno, aż stracę przytomność. 
Zatrzymaj się na chwilę i usłysz jak skomlę...
Czekam, na moment, kiedy wlejesz we mnie całą swoją słodycz. 
Deszcz zaleje moje wnętrze. Podziwiaj mój tyłek tak, jakbyś podziwiał kwiat. 
Wspólnie wspinajmy się na wyżyny nieodgadnionych pragnień.


P.S: Długo mnie nie było. Różne okoliczności i zdarzenia na to wpłynęły,ale mam nadzieję, że już takiej przerwy od pisania nie zrobię 😉

2 komentarze:

  1. Hmm jak zawsze ciekawie u Ciebie głowne foto ZAJEBISTE !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! zawsze liczę, że jeśli nie tekst, to chociaż zdjęcia przypadną do gustu😂🤞

      Usuń