Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

środa, 15 kwietnia 2020

Pijany
seks z pijanym gejem

Wieczorem piłyśmy mocny alkohol. Za dużo wypiłem i byłem pijany jak diabli. Walnąłem się na łóżko ze zmęczenia. Wszystko wirowało. Kiedy leżałem na brzuchu z zamkniętymi oczami, czułem, jak jego palce powoli przesuwają się do brzegu moich jeansów. Lekko rozłożył mi nogi i zaczął wsuwać rękę w moje majtki. Bawił się moją dziurą, wkładając do środka palce. Następnie z ostrożną precyzją ściągnął moje jeansy i majtki do kostek. Byłem tak zdezorientowany i podniecony, że udawałem pijanego bardziej niż byłem.
Potem wsadził swój język do środka. Lizał mi dziurę aby zrobić sobie poślizg. Powoli rozszerzył moje pośladki, by włożyć kutasa. Musiałem oprzeć się chęci głośnego jęku, kiedy wsadził do środka swojego fiuta. Słyszałem jak próbował zachować ciszę, ale moja dupa była dla niego za dobra, by mógł się opanować .

kumpel pieprzy pijanego kolegę

Po kilku minutach był już na krawędzi. Myślałem, że wyciągnie kutasa i spuści się na mnie, ale on został w środku. Poczułem gorącą spermę wyciekającą z mojego tyłka.
Wyciągnął go, włożył spodnie i położył się spać na kanapie.

5 komentarzy:

  1. Wykorzystany po pijaku. Całkiem fajny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow super akcja
    I ta sperma wyciekająca z dupska 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. P cwelik z Warszawy16 kwietnia 2020 16:57

    fajne doświadczenie, sam bym chciał tak doświadczyć tego i poczuć w sobie twardziela z tryskającą ciepłą spermą.

    OdpowiedzUsuń