Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

czwartek, 9 kwietnia 2020

KONIEC

Nie ma lepszego uczucia niż moment, kiedy wszystko się kończy. Kiedy Twój kutas, który taranował moją dupę nagle się zatrzymuje.
Przestajesz mnie pieprzyć, ale dalej jęczysz sygnalizując zbliżający się orgazm. To oczekiwanie doprowadza mnie do szaleństwa.
Czuję, jak Twój kutas pęcznieje, twardnieje i rozciąga moją malutką dziurę
Twoje jaja zaciskają się, kutas drga, a potem zaczyna pompować swój ładunek głęboko w mój tyłek.


Popychasz go jeszcze kilka razy, by upewnić się, że dokładnie zalejesz moje wnętrze

8 komentarzy:

  1. Woow! Fakt tak jest, to oczekiwanie wtrysku w dupie jest genialne, lubię spuszczać się w dziurce mojego Ukochanego 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm uwielbiam byc zalany chcesz się we mnie zlac?

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest mega zajebiste uczucie... zwłaszcza kiedy jesteś pasywem i Twój kochanek Cie dociska!

    OdpowiedzUsuń
  4. P cwelik z Warszawy12 kwietnia 2020 16:33

    to cudowne uczucie jest gdy czujesz jak kutas pęcznieje w Twojej dziurce i ten strzał białego nektaru...

    OdpowiedzUsuń