Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

wtorek, 10 marca 2020

TA myśl

Jestem głęboko w Twojej głowie i nie umiesz przestać o mnie myśleć.

Odsuwasz te myśli od siebie, ale one ciągle wracają... 

Spędzając czas ze swoją drugą połową czujesz się szczęśliwy, spełniony...

Nadal jednak w swojej wyobraźni widzisz mnie.  Chcesz mnie dotykać, chcesz czuć mój zapach.

Chcesz rżnąć się ze mną...

Twój kutas myśli za Ciebie. Nie powstrzymasz tej machiny pożądania.

Myślę jednak, że się czegoś obawiasz... 

Nie bój się Mały, prędzej czy później wykonasz TEN krok...


3 komentarze:

  1. Bardzo mnie podniecają męskie gacie:szczególnie stringi, jockstrapy, slipy
    Uwielbiam slipy Calvin Klein, koniecznie czare albo białe, stringi i slipy Andrew Christian oraz slipy i jockstrapy ES Addicted

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, ale to też zależy u jakiego faceta :)

      Usuń
    2. A rozumiem
      A mnie podnieca bielizna na mnie, uwielbiam się zwalać do gaci, trzeć chuja przez gacie, lubię jak pasek że stringów wbija się w moją cipę

      Usuń