Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

czwartek, 27 lutego 2020

Zatrać się...

Nad ranem,  kiedy moje ciało płonie w Twoim ciele, Twoje ciało płonie we mnie ... 
Moja przyjemność jest Twoją przyjemnością...
Niegrzeczny, nagi chcę przejąć kontrolę...
Nad Twoim ciałem, nad biciem serca...
To moja zachcianka.
Gdy rośniesz w siłę, próbujesz mnie pocałować, posiąść, mieć...
Chcę, żeby Twoje pragnienie się przepełniło.
Chcę, by Twoja męskość ocierała się o wejście do krainy rozkoszy ...
Twoja ciecz zwilżała moje wejście ...
Chcę Twojej przyjemności, Twoich gęstych orgazmów we mnie ...
Twoich westchnień wypowiadających moje imię...
Oddaj mi siebie, poddaj się pragnieniu...
Chcę spijać Twoje orgazmy, delektować się każdą kroplą, którą umieścisz w moim ciele...
Moje pragnienie nie ma granic ... Po prostu zrelaksuj się.
Stawaj się twardy między moimi pośladkami...
Zagubiony w pragnieniu posiadania mnie...
Moje wejście "narażone" na kontakt z Tobą...
Chcę byś mnie zabrał w podróż...
podróż poprzez Twój oddech i Twoją przyjemność.
Chcę czuć jak mnie wypełniasz, jak pieścisz moje wnętrzności...
Twoje nagie ciało niech we mnie przenika.
Pomyśl!, bo oto nadchodzi moment...
jak bardzo chcesz tam być? jak bardzo tego potrzebujesz?
Moje ciało przyjmuje Twoje...
Wślizgujesz się i wypełniasz mnie do granic...
Sprawiasz, że poruszam się powoli, witając Cię głęboko w sobie.
Kołyszę się w rytm Twych westchnień...
Nic teraz tego nie powstrzyma.
Chcę, byś odkrywał swój limit.
Ten, który pozwala kontrolować Twoje napięcie...
Zaciskam mięśnie, abyś poczuł tę presję, ten ruch, którego pragniesz doświadczać ...
Sprawię, że stracisz rachubę ...
Tyle przyjemności ...
Karm się nią będąc we mnie...
Wydobędę z Ciebie każdą ciepłą kroplę pożądania...
Spraw, abym poczuł jak pozbywasz się ich we mnie ...
Będę prowokować Cię bardziej, niż możesz sobie to wyobrazić...


Tylko ja to potrafię ... Tylko we mnie możesz czuć się w ten sposób ...
Jestem Twoją wielką przyjemnością ...
Twoja przyjemność, to moja przyjemność ...
Twoje pragnienie posiadania mnie...
Nie przestaję, nie spocznę...
Zatracasz się we mnie...
Życiodajny płyn został rozlany...
Balsam rozkoszy, który rozsmarowujesz we mnie przenika i przedziera się do mego umysłu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz