Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

czwartek, 20 lutego 2020

Czułem w sobie każdy milimetr jego męskości
seks z kolegą, geje uprawiają seks

Czułem jego oddech, gdy powoli rozszerzał moją dziurę kciukami. Byłem w niebie kiedy jego język dobijał się do jej wnętrza. Jego ciepły oddech, gdy zanurzał twarz między moimi rozłożonymi pośladkami. Zamknąłem oczy i jęknąłem z satysfakcją, gdy jego język wślizgnął się w moją ciepłą, ciasną szczelinę.

Mój penis drgał i czułem jak z niego cieknie, kiedy jego język zagłębiał się we mnie. Poruszał nim w kółko, a potem wcisnął go i smarował każdy cal moich wnętrzności. Wepchnąłem głowę w poduszkę i ugryzłem materiał. Jęknąłem głośniej niż kiedykolwiek, kiedy poczułem, jak jego palec przeciska się, żeby wejść.

Wsunął go powoli. Dreszcze przechodziły po całym ciele, a przyjemność przepływała przeze mnie jak fala, powodując zawroty głowy. W jednej chwili obracał we mnie palec, potem zginał go wpół, a następnie znów prostował. Moje jęki były coraz głośniejsze. Włożył drugi, a potem trzeci.

Jego druga ręka zaczęła masować moje jaja - mokre od jego śliny, która ciekła z mojej dziury, gdy jego palce zaczęły mnie pieprzyć coraz mocniej. Jego ciepła dłoń przesunęła się po moim pulsującym kutasie, gładząc go delikatnie w górę i w dół. Moja głowa wbiła się w poduszkę, gdy poczułem, że zaraz osiągnę punkt kulminacyjny. Wiedział dokładnie, co robi. Nie chciał, żebym się spuścił, dopóki nie będę czuł, jak jego lepka sperma wypełni mój ciasny tyłek.


Położył ręce na moich biodrach. Moje ciało pokryła gęsia skórka, gdy jego umięśnione, owłosione uda dotknęły moich pleców. Poczułem, jak jego twardość ociera się między moimi pośladkami. Robił to coraz mocniej, przyciskając swoje biodra do mojego tyłka. Jedną ręką złapał śliniącego się mokrego kutasa. Przyłożył głowę fiuta do mojego wejścia. Moja dziura rozciągnęła się szeroko, gdy powoli prowadził ją we mnie. Ból zmieszany z przyjemnością przenikał moje wnętrze, gdy moja dziura rozciągała się coraz szerzej, próbując pomieścić jego ogromny rozmiar. Łzy napłynęły mi do oczu, gdy jego członek wpychał się głębiej. Jego kutas zdawał się ciągnąć w nieskończoność, gdy coraz bardziej go wciskał. Chciałem uciec, bo strasznie mnie bolało, ale on mocno ścisnął moje biodra. Nie mogłem już uciec.

Wypełnił moją dziurę tak bardzo, że czułem fakturę kutasa, gdy ściany mojej dupy ściskały się na nim. Chyba wcisnęło się w moją prostatę. Powoli zaczął napierać na mnie biodrami, a ból wkrótce zmienił się w przytłaczającą przyjemność, gdy wyciągnął ze mnie swojego fiuta i z łatwością go wsunął z powrotem. Przyspieszył ruchy i zaczął mnie mocniej pieprzyć.

Słyszałem jego jęki za każdym razem, gdy się we mnie wbijał. Przepełniony pożądaniem zacząłem głaskać swojego kutasa. Ciepło między naszymi nagimi ciałami sprawiło, że pot lał się z nas wiadrami. Kiedy mnie pieprzył, ciągle zmieniał rytm. W jednej chwili wbijał i wyjmował swojego kutasa tak szybko, jak tylko mógł. Następnie czule i powoli przyciskał biodra do mnie  sprawiając, że jego kutas obracał się penetrując wszystkie ściany mojego wnętrza.


Musiałem zmusić się, by przestać dotykać swojego fiuta, ponieważ byłem na skraju eksplozji i nie chciałem, żeby jazda się skończyła. Pieprzył mnie przez dobre dziesięć minut, kiedy poczułem, że jego pchanie staje się coraz krótsze i szybsze, i wiedziałem, że zaraz się spuści. Jęczał kiedy poczułem, jak jego kutas pęcznieje we mnie i zaczyna pulsować. Oddychał coraz szybciej i uświadomiłem sobie, że w tej chwili jego gorący wytrysk wystrzeliwuje we mnie wypełniając spermą moje wnętrze.

Czując to złapałem swojego kutasa i zacząłem walić, aż po chwili spuściłem się na materac pode mną. Nie mogłem uwierzyć, ile władował we mnie spermy. Kiedy ja już skończyłem, on nadal mnie zalewał.
Odetchnąłem głęboko i satysfakcją, a on wyciągnął swojego potężnego kutasa z mojej zalanej spermą dziury.
Ta zaczęła się wylewać, a on wmasowywał ją głową swojego fiuta w wejście mojego tyłka. Nie miał jeszcze dość. Byłem jego dziwką, którą musiał naznaczyć swoim nasieniem. Z satysfakcją wsunął się we mnie ponownie by pochować to co wyciekło z powrotem do środka.

1 komentarz: