Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

sobota, 29 czerwca 2019

Propozycja testu erotycznych gadżetów

Jak codziennie sprawdzałem mail -  jakież to zaskoczenie mnie ostatnio spotkało!
Dostałem wiadomość dość ciekawej treści:

"Cześć!
natknąłem się ostatnio na twojego bloga i zainteresowały mnie tam pewne treści.
Mianowicie ta na temat Fleshlight. (...)
Prowadzę sklep z akcesoriami erotycznymi i wpadłem na pomysł, że przesłałbym Ci do "testu" dwie rzeczy. Mam na myśli dildo i gumową cipkę. Zechciałbyś może zrobić parę fotek lub filmiki podczas pracy z tymi gadżetami? Widziałem Twoje zdjęcia i bardzo bym chciał zobaczyć Twoje ciałko kiedy używasz gumowego penisa albo jak wchodzisz w ciasną pochwę.(...)
Gdyby to były jeszcze bardzo bliskie kadry to powiem Ci, że mógłbyś zadowolić kilku czytelników (...)"

Oczywiście się zgodziłem  , a co mi tam. Poza tym to może być fajna sprawa ! ha! 
a dopiero co pisałem tekst o geju, który pierwszy raz rżnie cipkę. Cóż, nie będzie to prawdziwa piczka, ale tak czy inaczej pierwsza! 
Także jak tylko dostanę paczuszkę, to zabieram się do pracy. A Ty Drogi nadawco maila szykuj kutasa, bo pewnie będziesz się nieźle tasował przy tych fotkach 😊

Mateo

8 komentarzy:

  1. Zatem ja też chętnie zobaczę foteczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem zaglądaj :) w najbliższych dniach - a może nawet godzinach - opublikuję zdjęcia i krótkie info :) Było ciekawie, ale na pewno nie tak jakbym to sobie wyobrażał ;)

      Usuń
  2. No kuźwa... niezła propozycja:) Powiedz jeszcze, że zapłacą ci za recenzję, to już w ogóle bajka:P
    Czekam na fotorelację;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! no nie wiem czy zapłacą ... z resztą sama przeczytasz już na niedługo :D

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nikt takiej propozycji nie składał, ale kiedy nie miałem faceta to dildo skutecznie mi go zastępowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie niedawno spróbowałem zabawy z dildo. Pewnie opowiem tu o tym

      Usuń
  5. Również uwielbiam przyglądać się fajnym foteczką chętnie przekieruje moich użytkowników. Więc czekam

    OdpowiedzUsuń