Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

sobota, 29 czerwca 2019

Kogoś obcego, kogoś nowego
Jestem tak kurewsko napalony na jakiegoś fajnego chłopaka! Dawno nie dotykałem kogoś obcego, kogoś nowego…Spalam się cały od wewnątrz. Jestem nagrzany jak lokomotywa. Muszę kogoś poznać, kogoś do przelotnego romansu. Kogoś kto po namiętnym seksie, wróci do siebie i zajmie się własnymi sprawami/związkami itp. 

Codziennie fantazjuję o seksie z jakimś przystojnym facetem. Kurwa, podnieca mnie już to, gdy o tym piszę!. Najlepiej by miał kogoś, ja wolę być dyskretnym kochankiem.
Już czuję jego zapach, jego podniecony oddech i tą niepewność czy na pewno robi dobrze zdradzając ją/jego ze mną. To takie grzeszne, złe i zarazem cholernie zajebiste uczucie…

Wsadzam mu rękę w majtki… bardzo nisko… pod gładkie jak porcelana jądra .
Słyszę w jego oddechu błaganie bym poszedł dalej…niżej…
Czuję pod palcem to, na co czekałem od chwili gdy go spotkałem po raz pierwszy. 


Wariuję!

Wsuwam palec, choć czuję opór - jakby nigdy nie doznał tego uczucia.
Powoli jednak się rozluźnia więc idę dalej, trochę mocniej…
Serce wali jak oszalałe, a fiut chce wyskoczyć mi z majtek. Jezu!

Oczywiście byłoby dziwne gdybym nie doprowadził tego do końca, czyli do tego:



2 komentarze:

  1. Wg mnie największym talentem emanuje pisarz, który zaledwie kilkoma zdaniami potrafi rozbudzić w czytelniku ciekawość o więcej. Przeczytałam tę jakże krótką notkę i - kurwa! - przysięgam, wszystko widziałam oczami wyobraźni niczym w kinie:D
    Z całego serca kibicuję ci, abyś poznał kogoś takiego jak mój D;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uwielbiam pisać takie krótkie, aczkolwiek treściwe teksty. Ale obawiam się, że raczej w tym miejscu to się nie przyjmie. Bardziej na twitterze :D albo na fejsie ;) ;) haha
      BUŹKA <3

      Usuń