Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

wtorek, 4 czerwca 2019

Pragniesz Jej ale mnie bardziej...


Uwielbiam fantazjować o tych wszystkich ukrytych gejach, których spotykam czasem na mieście
ze swoimi dziewczynami -przykrywkami. Wiem, że muszą ukrywać swoje żądze i pragnienia. 
To smutne, ale za razem podniecające...


Ciebie też to nakręca? 
lubisz ten dreszczyk? 
lubisz cipkę, ale nie możesz oprzeć się mocy kutasa...

Jara mnie fakt, że najpierw jebiesz ją a potem przychodzisz po “pomoc” do mnie. Jeszcze czuję jej zapach na twoim fiucie .

2 komentarze:

  1. Też dokładnie tak mam! Choć ja akurat jestem nie tyle ukrytym gejem co raczej ukrytym bi.
    Bo nie mniej od wielkich kutasów kręcą mnie wielkie kobiece dupcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważna tutaj orientacja ;) ważne, żeby być zadowolonym z "tej" sfery życia :)
      Czy kutasy czy cipki - mi odpowiada jedno i drugie. Nie zamykam się na cipki bo jestem gejem.... haha, cóż, nie każdy gej to zrozumie ;)
      dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga! zapraszam częściej.
      P.S: a męskie ciasne dupcie Cię nie kręcą ? :) POZDRAWIAM!!!!

      Usuń