Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

wtorek, 11 czerwca 2019

Stopy, soxy... najbardziej (?) popularny gejowski fetysz
Jednym z najbardziej charakterystycznych fetyszy wśród gejów są stopy. Niektórych podniecają także skarpety (soxy) lub to albo tamto, a może tylko tamto a nie to, w sumie to tez na odwrót może być ;) ;) hahaha celowo tak to zagmatwałem, bo wiem, że bywa różnie. Do rzeczy.
Sam jestem facetem, który obserwuje u siebie skłonności do tego rodzaju upodobań. Zdarza mi się podążać wzrokiem za stopami kolesi - zwłaszcza latem, kiedy to bywają odsłonięte. Mam swój "ideał" o ile można to tak nazwać. Nie podnieca mnie więc widok tej części ciała u każdego :)
Nie ukrywam, że jakiemuś fajnemu młodzieniaszkowi zrobiłbym masaż ...
A poniżej moje fotki
Soxy, stopa, gej, tyłek, dziura, dupa



sexy, feet, fetish, gay feet


2 komentarze: