Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

poniedziałek, 3 czerwca 2019

"(...) Niech będzie sprawiedliwie"
Codziennie fantazjuję o seksie z jakimś przystojnym 20 -latkiem. Kurwa, podnieca mnie już to, 
gdy o tym piszę!. Najlepiej by miał kogoś - bo ja też kogoś mam. Niech będzie sprawiedliwie :) 
Jak zdradzać to we dwoje i potajemnie. Już czuję jego zapach, jego podniecony oddech i tą niepewność czy na pewno robi dobrze zdradzając ją/jego ze mną. To takie grzeszne, złe i zarazem cholernie zajebiste uczucie…

Wsadzam mu rękę w majtki… bardzo nisko… pod gładkie jak porcelana jądra .

Słyszę w jego oddechu błaganie bym poszedł dalej…niżej…

Czuję pod palcem to, na co czekałem od chwili gdy go spotkałem po raz pierwszy. Wariuję!

Wsuwam palec, choć czuję opór - jakby nigdy nie doznał tego uczucia.

Powoli jednak się rozluźnia więc idę dalej, trochę mocniej…

Serce wali jak oszalałe, a fiut chce wyskoczyć mi z majtek. Jezu!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ! mam nadzieję, że czasem tu zajrzysz i przyspieszy Ci tętno ;)

      Usuń