Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

sobota, 25 kwietnia 2020

Przystojniak z internetu

Na początku lekko się denerwowałem. Olaf chyba to wyczuwał.
On jest taki uroczy. Szybko sprawił, że poczułem się swobodnie. Podszedł do mnie i pocałował mnie tak namiętnie, że natychmiast zrobiło mi się sztywno w gaciach. Przez całą noc chciałem całować te zmysłowe usta. Poszliśmy do sypialni i wcale nie marnowaliśmy czasu na powolne zdejmowanie z siebie ciuchów. Nie mogłem uwierzyć, że ktoś tak przystojny jak Olaf mógłby mnie chcieć.
Dosłownie go zaatakowałem. Popchnąłem go na łóżko, czołgając się na nim. Badałem każdy centymetr jego wspaniałego ciała językiem i rękami. Jego kutas był absolutnie duży! Przycisnąłem twarz do jego krocza. Kochałem czysty, ale piżmowy zapach jego łona i niespokojnie muskałem jego penisa i jaja.
Odkąd zacząłem rozmawiać z nim przez internet, fantazjowałem na temat ssania tego niesamowitego kutasa!
Czołgając się między jego nogami i wziąłem tego pięknego penisa do ust. Jego smak był niesamowity. Używając ust ściągnąłem napletek, by odsłonić jego grubą, czerwoną gałkę. Lizałem i ssałem tyle, ile mogłem, koncentrując się na wrażliwej główce. Polizałam trzon i ssałam te duże jaja. Przez cały czas miałem w głowie jedno: „Nie mogę uwierzyć, że to się w końcu dzieje!” . Podciągnąłem jego nogi w powietrze i ukryłem twarz w umięśnionym tyłku. Chyba spisałem się dobrze, ponieważ Olaf jęczał i wiercił się na łóżku jak szalony, gdy "jadłem" jego seksowną dupę.
Zaproponował, byśmy spróbowali 69.
Kiedy ssałem jego penisa i jaja, on pożerał mojego fiuta! Boże, był niesamowity. Kiedy zabrał się za mój tyłek, myślałem, że od razu to dojdę.
Ogromny kutas Olafa był twardy jak skała i wiedziałem, że chce więcej. Obawiałem się tej chwili od kiedy obiecałem mu, że będę pasywny. Powiedział mi, żebym usiadł na nim okrakiem, abym mógł kontrolować sytuację.
Wziąłem jak najwięcej żelu i posmarowałem tego olbrzymiego kutasa, gdy on również wysmarował mi nim dziurkę. Kiedy usiadłem na tym wielkim kutasie, czułem, jak moje wejście rozciąga się poza swoje granice. Ból był cholernie ogromny. Olaf złapał mnie za biodra i powoli nadziewał mnie na swojego penisa. To było trudne, ale wszystko to wbiło się w moją maleńką dziurę. Kiedy cały był we mnie, po prostu siedziałem i nie ruszałem się, próbując przyzwyczaić moją dupę do posiadania tego wielkiego kija! Gdy ból powoli ustępował, zacząłem jeździć na tym dużym fiucie w górę i w dół.
Cóż za niesamowite uczucie, być rżniętym przez takiego faceta! Gdy zacząłem na nim jeździć, Olaf wepchnął się głęboko we mnie. Pochyliłem się i pocałowałem go. Boże, Ty był niesamowity pocałunek! Mógłbym go tak całować godzinami, a nawet dniami.
Nie minęło wiele czasu, a on położył mnie i oparł moje nogi na swoich ramionach. Ciskał we mnie każdym centymetrem swojego kutasa.


Był dziki w łóżku. Ssał moje sutki i drażnił penisa, gdy mocniej pieprzył moją dupę. Mogłem tylko leżeć i jęczeć. Nigdy wcześniej nie czułem takiej pasji. Zazwyczaj jestem aktywny, ale szybko zdałem sobie sprawę, że dla niego mogę być tylko pasywny. Byłem jego Suką i nic mnie to nie obchodziło. Nawet byłem dumny z tego, że mnie wybrał.
Złapałem go za tyłek i wcisnąłem go głębiej w siebie. Chciałem mieć w sobie każdy centymetr tego potwora! Chciałem, żeby strzelił mi w tyłek wielkim ładunkiem, pozostawiając część siebie we mnie na zawsze. Olaf wspiął się niemal na mój tyłek kiedy dochodził. Byłem w szoku czując jego penisa pulsującego i drżącego w mojej dziurze, gdy strzelał we mnie spermą.

gej z internetu. Seks

Całowaliśmy się namiętnie, podczas gdy jego kutas wciąż był we mnie.
Powoli się wycofał i poszliśmy wziąć szybki prysznic. Nigdy w życiu nie czułem się tak nasycony.
Fajnie, że się poznaliśmy. Był dokładnie taki jakiego chciałem, a nawet więcej.

7 komentarzy:

  1. Mmmmm zajebiste pierdolenie, a ten wytrysk spermy do dupy... Mmmm... Wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. P cwelik z Warszawy26 kwietnia 2020 11:13

    wspaniale ale Ci zazdroszczę tego ruchanka, sam bardzo bym chciał takiej jazdy i poczucia w swoich ustach i dziurce takiego twardego kutasa...
    Czekam na kolejne opowieści z Twoich przygód, a masz jakieś doświadczenia gdzie zabawiałeś się ze starszym cwelikiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to miłe :)
      Co do Twojego pytania to odpowiedź brzmi : nie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki! dla takich komentarzy warto jest pisać :)

      Usuń