Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

sobota, 15 czerwca 2019

Idzie lato

Jest piękny, upalny dzień a ja gniję w pracy jak zapomniana kanapka do szkoły na dnie plecaka ;)

Kocham lato. Tyle pięknych męskich młodych ciał dookoła aż oczy mi się męczą od tego wypatrywania i przeglądania. Trochę to zabrzmiało jakbym pracował w prosektorium ha ha! Cóż, muszę przyznać, że mam specyficzne poczucie humoru.
Może to takie banalne i proste, ale uwierzcie, że jak widzę jakiegoś młodego przystojniaka, to aż mam ochotę złapać go za tyłek i błagalnie się oddać w jego władanie. Mam od długiego czasu ogromne zapotrzebowanie na fizyczność i kutasa, że aż nie daję sobie z tym rady ;)
Jutro wolne więc jadę nad wodę. Cały dzień będę się gapił na męskie majtki i wizualizował swoje seksualne fantazje.Pewnie wrócę ze spuchniętym kutasem (i oczami od tego wytrzeszczania gałami). Żeby nie było, iż ja tylko za chłopami się oglądam!!!!  Kocham też podpatrywać przyrodę, robaczki, kwiatuszki i takie tam inne z tego rodzaju pierdolniczki <3
...
Jest mega gorąco, a klimatyzacja nie działa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz