Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

niedziela, 28 kwietnia 2024

Sam na sam ze sobą


Leżałem na łóżku. Napalony i gotowy. Przede wszystkim spragniony...
W ręce trzymałem dildo, które właśnie kupiłem. Było w kolorze skóry, realnego kształtu i długości.
Położyłem go na podłodze - a w zasadzie to przymocowałem przyssawką do podłogi -
i stanąłem przed tym patrząc z podniecenia.
Rzec można, że taka sztuczność może nie wzbudzać emocji, jednak we mnie było ich wiele.
Zbliżyłem się, wziąłem do ręki lubrykant i nasmarowałem nim "kutasa".
Kucnąłem nad nim. Oparłem kolana o podłogę i rozłożyłem pośladki.
Poczułem, jak główka dildo delikatnie dotyka mojego wejścia. 
Moje ciało reaguje, pulsuje z oczekiwania, a serce bije mi mocniej. 
Powoli przystawiłem dziurkę, dając dildo dostęp, aby znaleźć swoją drogę.
Nagle, zaczyna się. 


Czuję ten moment, gdy silikonowe ciało zaczęło powoli wnikać w moją ciasną dziurę. 
To uczucie było jednocześnie dziwne i ekscytujące. 
Moje mięśnie napięły się z wrażenia, a ja westchnąłem, 
czując jak każdy centymetr penetracji sprawia, że jest coraz bardziej gorąco.
Poczułem jak silikonowy kutas stopniowo wnika w głąb, rozciągając mnie 
i wypełniając pełnią rozkoszy. Moje wnętrze, normalnie spokojne i obojętne, 
teraz rozgrzało się i tętniło życiem. 
Dildo posuwało się w głąb, eksplorując każdy zakamarek mojego ciała, 
Od wewnątrz było mi nieziemsko. 
Czułem, jak powierzchnia kutasa ślizga się po moich ściankach, 
sprawiając, że moje wnętrze tętniło z pożądania. 
Widziałem w swojej wyobraźni, jak dildo stopniowo wnika w głąb, 
wędrując w kierunku mojego centrum rozkoszy. 


Ciało drżało mi z ekscytacji, gdy "kutas" wchodził coraz głębiej, 
eksplorując moje intymne zakamarki i rozpalając tam ogień pożądania. 
Poczucie wypełnienia, rozkosznej ekspansji, 
a jednocześnie tego przyjemnego napięcia sprawiało, 
że chciałem więcej, głębiej, mocniej. 
Poruszałem biodrami w górę i w dół, ciesząc się wrażeniem penetracji. 
Poczułem, jak każdy ruch wywołuje fale rozkoszy, 
a moje ciało wręcz płonie z pożądania. 
Dziura chwytała sztucznego kutasa niczym wilgotna cipa, 
oplatając go i pochłaniając w głąb. 
Każde pchnięcie sprawiało, że czułem się coraz bardziej niesamowicie.
Wzbijałem się na wyżyny rozkoszy, z każdym ruchem czując jak moje ciało wibruje z pożądania. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz