Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

niedziela, 9 lutego 2020

Szybka laska
Stoję przed nim całkowicie nagi, mój kutas robi się coraz większy i twardszy.
On klęczy zaledwie kilka centymetrów ode mnie, a jego oczy zakłopotane są tym, co widzi.
Oczekiwanie doprowadza mnie do szaleństwa. Czuję, jak mój fiut pulsuje i błaga, by go czcić.
Chwytam Go za włosy, On krzyknął z bólu, ale nie bardzo mnie to obchodzi.

"Weź go"- Mówię. "Weź go, Mały".

gej robi loda

Jego usta ślizgają się po moim kutasie, czuję wilgoć Jego języka. To jest piekielnie dobre.
Nic na to nie poradzę - z moich ust wydobywa się jęk.
Przyciągam go do siebie. Krztusi się, ale nie obchodzi mnie to, dalej wbijam mu kutasa w usta.
Moje biodra kołyszą się przed Jego twarzą, a Jego dłonie wędrują w kierunku mojego tyłka. Palce chwytają moje pośladki kierując się w stronę mojej gorącej dziury.
Czuję jak ciśnienie rośnie. Jęczę, i szaleję pieprząc rytmicznie Jego usta.
Zatrzymuję się, aby złapał oddech. Pozwalam, by Jego usta same przesuwały się po moim penisie. Chwilę potem całuje moje udo, bierze moje jaja do ust i ssie delikatnie. Jęczę coraz głośniej.
Jest taki podniecony, ze chce złapać swojego kutasa, ale nie pozwalam mu na to.
"Nie teraz kurwa"

Jestem blisko. Wciskam kutasa w jego usta i zaczynam pchać szybciej i mocniej. Czuję napięcie i bliski orgazm. Jego mokre usta są jak niebo, do którego właśnie wchodzę. 


Potem uderza oślepiająca przyjemność. Chrząknięcie wydobywa się ze mnie kiedy zrzucam ładunek w Jego słodkie, chętne usta.

6 komentarzy:

  1. Zrob to ze mna klekne staniesz bede calowac twoje łono wezme w usta jaja wyssam je wylize a, potem zajme sie kutasem wyssam wypieszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Laska jak ze sceny w samolocie na "365 dniach"... mmmm... niekiedy takie szybkie, zwierzęce akcje są idealnie tym, czego potrzeba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :D haha, nie czytałem nawet tej książki. Wszyscy wariują na jej punkcie podobno ;)
      Lubię zwierzęce akcje - czekam aż w końcu taka mi się trafi :D

      Usuń
    2. Zapewniam, że każda taka akcja jest zajebista :D

      Usuń
    3. Książka nic specjalnego, ci powiem, ale film jest fajny. To drugi przypadek, gdzie ekranizacja jest zdecydowanie lepsza od książki.
      Oby ci się ta akcja trafiła... wtedy sobie poczytam;)

      Usuń
  3. Liczę na takową 😜🤣

    OdpowiedzUsuń