Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

niedziela, 13 października 2019

Jak to jest bzykać się z prawiczkiem?

Chłopcze, czuję, jak drżysz. Czy podoba ci się, kiedy ślizgam się swoim mokrym kutasem po Twojej dziurce?  Jesteś gotowy, aby Twoje analne dziewictwo przestało istnieć? Spójrz na mnie i powiedz, że chcesz, abym "otworzył" twoją dziewiczą dupę. 


Panowie, czy któryś z Was miał już w swoim życiu okazję przelecieć męską dziewicę?
jakie to uczucie pieprzyć się z facetem, który nigdy w życiu tego jeszcze nie robił? jak On się zachowuje? co mówi Jego ciało? ja nie miałem i raczej nie będę miał okazji tego doświadczyć więc pytam 😂
Choć w sumie mając 28 lat może jeszcze się sam o tym przekonam. Z drugiej strony patrząc, to mogę być już za stary (?!) dla gejowskich dziewic. Chłopaki w bardzo młodym wieku zaczynają swoją przygodę z seksem, a mnie niepełnoletni nie rajcują. Tak więc szanse znikome.

Zapewne każdy gej marzy o tym, by jako pierwszy wcisnąć się w tyłek jakiegoś słodkiego chłopaka.

Ot taka moja dzisiejsza krótka refleksja😜

Ściskam! Mateo

3 komentarze:

  1. Oj miałem kiedyś takie inspirujące spotkanie. On miał na imię Tomek. Mógł mieć 20 lat nie więcej. Spotkaliśmy się w Białogardzie. To było niesamowite gdy delikatnie i stopniowo rozpinałem jego spodnie a potem zesuwałem mu majtki by kolejno poprosić do by usiał no i położył się na łóżku. Pamiętam jak drżał z nadmiaru adrenaliny ale gdy pytałem czy wszystko w porządku to mówił że tak i prosił by nie przerywać zabawy.

    Myślę że to dobra inspitacja na kolejny mój wpis. Chyba jeszcze nie pisałem o tym spotkaniu u siebie, teraz bedzie okazj jak mam właściwe podejście do tematu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czytania tego krótkiego tekstu o Twoim doświadczeniu przyznam, że dostałem wypieków na twarzy. Podziałała wyobraźnia... ha! my faceci to mamy wyobraźnię w tych (i nie tylko) tematach ;)

      Usuń
  2. miałem z nastolatkiem w dniu jego bierzmowania...to było niesamowite doznanie rozdziewiczyć taką nastoletnią męską suczkę i to w tak uroczystym dla niego dniu i to jeszcze pieszcząc go w tym jego uroczystym garniturze i rozkoszując się jego bosko spoconymi skarpetkami garniturowymi...niesamowicie w trakcie się on wyginał i piszczał i jęczał i sapał a zasysanie paluszków od jego stóp w tych spoconych skarpetkach garniturowych było mega boskie i to w trakcie gdy mój tłok pracował ostro w jego ciasnych jelitkach

    OdpowiedzUsuń